ROZWIĄZANIE KONKURSU! :-)

Kochani!
Wiem, że ten wpis miał ukazać się wczoraj, ale niestety byłam poza zasięgiem, przepraszam.
Bardzo, naprawdę bardzo dziękuję wszystkim za udział w konkursie! Jesteście super i już wiem, że mogę na was liczyć. Szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż tylu odpowiedzi 😘 💗

To była dla mnie fajna zabawa (mam nadzieję, ze dla was też). Uśmiałam się z niektórych komentarzy i próbowałam sobie wyobrazić, co wami kierowało, czyli jak widzicie Tamalugę.

Przypomnę, że konkurs dotyczył jej ulubionego powiedzonka na zapewnienie, że wszystko jest w jak najlepszym porządku (a świat w ogóle fajnie urządzony), i pytanie brzmiało, czy jest to SPOKO, O,K., SUPER czy GIT.

Najwięcej głosów – 7 – padło na „SPOKO” i co ciekawe, na to słówko głosowało większość panów.
4 głosy padły na „GIT„,
3 na „O.K.
2 na „SUPER„.
No, więc co Tamaluga mówi najczęściej?
Poniżej filmik rozwiewający wątpliwości, a tym samym rozwiązujący konkurs. Uroczyście przysięgam, że został on nagrany przed konkursowym postem i w żaden sposób nie był później modyfikowany.

Uwaga….

No i wszystko jasne!

Przez kilka pierwszych dni nikt nie trafił, więc zaczynałam się nieco denerwować. (Boja, dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi, ale wiesz jak to jest – pierwsze słowo do dziennika :-D) Zastanawiałam się już nad zmianą reguł, gdy nagle padła właściwa odpowiedź… A na drugi dzień kolejna… A potem jeszcze jedna!
Tak, jak zaznaczyłam w konkursowym wpisie, nagrodę mogę przyznać losując jednego zwycięzcę lub nagradzając wszystkich wygranych, także… Niniejszym postanowiłam nagrodzić wszystkich. Wszystkie.

And the Winner is………………………
Dziubasowa! Tadaaam!
Dziubasowa, jeśli nie jesteś aktualnie na porodówce i czytasz te słowa, możesz śmiało otwierać bezalkoholowego szampana.

And the Winner is……………………..
Izzy! Tadaaam!
Izzy, gdy ułożysz już dziewczynki spać – jak wyżej (tyle, że może być alkoholowy)!

No i kolejny Winner is………………………..
Ultra! Tadaaam!                                                                                                                                Ultra, dodałaś prawidłową odpowiedź jako ostatnia, a ostatni będą pierwszymi, jak ktoś mądry kiedyś zauważył! (Jedyne, co Ultra musi zrobić, to się określić, czy chce nagrodę, czy nie).

GRATULUJĘ WYGRANYM!!!

Teraz czekam na kontakt, a niespodzianki trafią do was, najpóźniej pod koniec listopada.
Kochani, jeszcze raz dziękuje wam wszystkim za udział. Zmotywowaliście mnie do kolejnych konkursów, które pewnie pojawią się niebawem.

Reklamy

36 uwag do wpisu “ROZWIĄZANIE KONKURSU! :-)

      1. Istnieje nikły, niczym moja pierwsza wypłata, cień szansy, że się o tym nie dowie.
        Gdyby jednak coś podejrzewał to przyznam, że przeżywam blogowy romans z boją, co chce być nastoletnim psychopatą. Wtedy zrozumie.

        Polubienie

  1. O jaaaa wygrałam 😀 No wiedziałam, któż zna lepiej Tamalugę jak nie ciocia Izzy :D:D
    Dziubasowa, Ultra, gratulacje, przybijam piątkę :)) No to ja otwieram szampana i jadę na porodówkę do Dziubasowej. Tak to miało być?
    Dzięki Olitoria, mój adres znasz, ale jeszcze nie ma domofonu, więc jeśli przywieziesz nagrodę osobiście to daj znać wcześniej – założę chociaż spodnie i otworzę bramę 😛
    Buziaki :*

    Polubione przez 1 osoba

  2. Kochane! Jadę z Wami na porodówkę.
    Dla Tamalugi chętnie zostanę ciocio-babcią, przecież to Ona spowodowała moją wygraną. Dziękuję.
    Dla mnie najważniejszy jest fakt, że trafiłam na właściwe słowo.
    Serdecznie Wszystkich pozdrawiam

    Polubienie

    1. kochana, ty moja! 😀
      Może i tak było, ale chodzi o to co ona ostatnio powtarza najczęściej.. Ale bardzo mi miło, że jesteś czujna i pamiętasz takie rzeczy ♥ Niedługo trzasnę inny konkurs!
      Buziaczki!

      Polubienie

  3. Ogromne gratulacje dla wygranych 😀😀😀 Ja stawiałam na SPOKO, nie spodziewałabym się, że będzie to OK, prędzej wyobrażałam sobie SUPER albo GIT, bo mam w głowie obraz takiej nieco szalonej Tamalugi, może to mnie zmyliło 😊 Super konkurs 😀😘

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s